Standplaats: Bemmel | Opleidingsniveau: MBO+

Minimaal aantal uren per week: 32 | Maximaal aantal uren per week: 

Maandsalaris: 3.732 | Salaris niveau: 8 (functieschaal)

Dienstverband: Tijdelijk met uitzicht op vast

Administratief ondersteuner/Vergunningverlener (APV, Horeca en Bijzondere Wetten)

In verband met het ontstaan van een vacature binnen het cluster vergunning van het team VTH zijn wij op zoek naar collega die het cluster komt versterken.

Kom jij ons versterken?

Past administratief ondersteunend werken bij jou en haal je ook plezier uit de contacten met ondernemers en organisatoren die evenementen organiseren in onze gemeente? Dan is dit jouw functie. Dus… wat houd je tegen om te solliciteren?

Wie zijn wij?

Het team Veiligheid, Toezicht en Handhaving bestaat uit vier clusters. Handhaving, Juridisch, Openbare Orde & Veiligheid en Vergunningen. Het team is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van beleid, het verlenen van vergunningen, het houden van het toezicht op het gebied van o.a. de openbare orde en veiligheid, Algemeen Plaatselijke Verordening (APV) en Bijzondere Wetten.

Wat ga je doen?

Je wordt de rechterhand van de vergunningverleners evenementen/horeca. Je bent verantwoordelijk voor de eerste intake van (aan)vragen, je checkt aanvragen op compleetheid, verwerkt dit in de werkvoorraad, verdeelt de aanvragen, zorgt voor verzending en publiceren. Door jouw inzet ontzorg je de vergunningverleners. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk voor lichte vergunningen dit betreft o.a. vergunningen voor standplaatsen, collectes, loterijen, wijziging leidinggevende Alcoholwet. Dienstverlening staat bij ons hoog in het vaandel. Hierop blijven we ons verbeteren. We dagen je ook uit om hier aan mee te werken.

Wie zoeken wij?

Je hebt mbo+/hbo werk- en denkniveau en een voor de functie relevante opleiding. Je toont ondernemerschap en denkt in mogelijkheden. Als iets niet kan, dan zoek je proactief en met gevoel voor urgentie naar alternatieven. In je communicatie weet je een goede balans aan te brengen tussen enerzijds vriendelijkheid en meedenken en anderzijds duidelijkheid en  standvastigheid als iets niet kan. Je doet dit met behoud van de relatie met de klant. Samenwerken is voor jou een vanzelfsprekendheid. Je werkt nauwkeurig en weet je werk goed te plannen waarbij je ook de nodige flexibiliteit houdt  om in te spelen op (urgente) klantvragen.

Heb je nog geen ervaring in dit werkveld? Maar denk je dat deze functie bij je past, dan willen we je graag de gelegenheid geven om in deze functie te groeien.

Wat bieden wij jou?

Een fantastische kans om te werken in een dynamisch en hecht team. Er is volop ruimte om jezelf op professioneel- en persoonlijk vlak te ontwikkelen. Voor deze afwisselende en zelfstandige functie bieden wij een salaris in functieschaal 8. Afhankelijk van jouw kennis, ervaring en competenties kunnen we hiervan afwijken. In eerste instantie krijg je een contract voor één jaar. Na één jaar wordt dit, bij goed functioneren, omgezet in een vast contract bij de gemeente Lingewaard.

Meer weten?

Ben je enthousiast en geworden wil je graag solliciteren? Dan mag je deze sollicitatie richten aan de teammanager, Hanny Vogel. Wil je meer weten over de functie of het sollicitatieproces? Neem dan contact met haar op via het algemene telefoonnummer 026 32 60 111. Solliciteren kan alleen via de knop Solliciteer Nu in de vacature op www.werkeningelderland.nl.

Solliciteren op deze vacature kan tot en met 22 mei 2022. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 24 of 25 mei 2022.