Corona heeft Sanne en Marijn niet weerhouden van het starten van hun bedrijf; Naburig Recruitment Marketing! Zij vonden het hoog tijd worden om de arbeidsmarkt op te frissen. “De wijze waarop werkgevers kandidaten werven kan wel wat meer van deze tijd! Helemaal als je werft op een krappe arbeidsmarkt!” Volgens Marijn en Sanne zijn latent werkzoekende niet te vinden op jobboards en in de meeste gevallen zoeken ze helemaal niet omdat ze al voorzien zijn. Dit zorgt ervoor dat bedrijven maandenlang vacatures hebben openstaan op vacaturesites en online platformen.

Naburig brengt daar verandering in. Geen afwachtende houding, maar een actieve wervingsstrategie, waarbij de focus ligt op het bereiken van de gehele kandidaat groep. Wij doen dit met een job marketing campagne. Wil je de kennis zelf in huis halen? Voor die organisaties geven we trainingen op maat. Hier vast een voorproefje met wat praktische tips. 

Tips om je vacatures te verbeteren

  • Op een krappe arbeidsmarkt heeft de kandidaat een keus, voor jou 10 andere werkgevers. Wees bewust van je positie!
  • Zorg dat je vacatures zichtbaar zijn op de platformen waar de doelgroep actief is.
  • Maak je vacatures beter vindbaar met titels, hashtags, SEO en advertising.
  • Wees eerlijk in je vacature, liever mensen uitsluiten dan een mis-match.

Enthousiast geworden?

Wil je graag meer weten over hoe wij kandidaten voor je kunnen aantrekken? Kom dan een (virtueel) kopje koffie doen bij de buren! Meer info vind je op onze website www.naburig.nl of stuur een mail naar info@naburig.nl.