Sulo verzorgt in opdracht van de gemeente het onderhoud aan de containers. Hier zijn voor u géén kosten aan verbonden.

  • Is uw container beschadigd of zit er een scheur in de container?
  • Heeft u andere vragen over het onderhoud van uw container?
  • Ontbreekt de adressticker op uw container of is deze slecht te lezen?

Neem dan contact op met Sulo via het gratis telefoonnummer: 0800 – 023 13 23.

Doorgeven vermissing of brandschade

Bent u uw container na het legen kwijt? Kijk dan eerst of uw container ergens anders staat. Heeft u de container na een week niet terug gevonden? Laat het ons dan weten. Is uw container beschadigd door brand? Laat het ons dan ook weten. Dan kunnen wij een nieuwe container bij u bezorgen. U kunt het makkelijk aan ons doorgeven via 

Doorgeven vermissing of brandschade container

Vindt u de container toch nog terug? Laat het ons dan telefonisch weten via (026) 326 01 11.

Storing ondergrondse verzamelcontainer

Is er een storing aan een ondergrondse verzamelcontainer? Geef dit dan door aan de gemeente via (026) 32 60 111. Heeft u een vraag over het pasje dat u nodig heeft om afval in een ondergrondse container te gooien? Neem dan contact op met VConsyst via (088) 00 18 432. Is de gft-verzamelcontainer niet geleegd? Dan kunt u dit aan Suez doorgeven via 0800 40 50 500.

Heeft u gevonden wat u zocht?