Standplaats: Bemmel | Opleidingsniveau: HBO

Minimaal aantal uren per week:  | Maximaal aantal uren per week:

Maandsalaris:  | Salaris niveau: 9 (functieschaal)

Dienstverband: Tijdelijk

De gemeente Lingewaard zoekt voor het team P&O per direct een

P&O-adviseur

Waar kom je te werken?

Team P&O van de gemeente Lingewaard bestaat naast deze functie uit 5 P&O-adviseurs, 3 medewerkers personeels- en salarisadministratie en de ambtelijk secretaris van de OR. Wij zorgen voor professionele advisering en ondersteuning van medewerkers, management en directie. We geloven in goed werkgeverschap, een inclusieve organisatie en duurzame inzetbaarheid van onze medewerkers.

Wij brengen medewerkers in beweging!

Jouw taken

  • Je ondersteunt en adviseert een aantal teammanagers met de werving en selectie, gesprekcyclus, personeelsontwikkeling en overige personeels- en organisatieaangelegenheden binnen hun team.
  • In aanvulling op de teammanager adviseer je medewerkers over personele aangelegenheden. Hierbij handel je daar waar mogelijk vragen zelf af. De complexere vragen zet je uit bij de andere adviseurs.
  • Je draagt bij aan het gestructureerd optimaliseren en digitaliseren van de personeelsprocessen en aan het daarbij implementeren van eisen op het gebied van onder meer de AVG en fiscale regelgeving.
  • Je maakt (uitvoerings)beleid en geeft uitvoering aan tactisch-operationele HR-thema’s en instrumenten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het organiseren van de gemeentelijke deelname aan het regionale traineeproject en het adviseren over en implementeren van beheersmaatregelen op het gebied van integriteit.

Wat breng je mee

  • Je werkt klantgericht en bent in staat een goede balans aan te brengen tussen het belang van de teams die je adviseert en het organisatiebelang
  • Je bent organisatiesensitief, draagt inclusiviteit uit en legt makkelijk verbindingen
  • Je houdt ervan om processen te overzien en hierin verbeteringen aan te brengen
  • Je werkt gestructureerd en zorgvuldig
  • Je bent digitaal vaardig en brengt daarmee frisse nieuwe kennis in het team
  • Je bent actief en weet anderen te enthousiasmeren

Daarnaast heb je:

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding HRM, Personeel & Arbeid of MER (must)
  • Relevante werkervaring (1-2 jaar) in het vakgebied
  • Affiniteit met e-HRM is een pré

Wat bieden wij

  • Een leuke werkomgeving met veel dynamiek, sportiviteit en leuke collega’s.
  • Een interessante functie in een enthousiast en ervaren team, binnen een gemeentelijke organisatie die volop in beweging is
  • Een flexibel werkconcept met passende voorzieningen, waarin wij waar mogelijk flexibel zijn en we dit ook van jou vragen
  • Goede begeleiding en mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen
  • Een salaris gebaseerd op functieschaal 9 (max. 3.968,00) exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering bij een fulltime dienstverband); afhankelijk van kennis ervaring start je in aanloopschaal 8
  • Wij bieden een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van tenminste 9 maanden ter vervanging van gedetacheerde collega’s. Mocht na 9 maanden een structurele vacature ontstaan dan kan bij voldoende functioneren de tijdelijke arbeidsovereenkomst worden omgezet naar vast. 

Interesse?

We horen graag voor 23 januari 2020 waarom je gemotiveerd bent om voor ons te komen werken. Gebruik daarvoor de vorm die bij jou past. In plaats van een CV is daarnaast een verwijzing naar een (goed gevuld) LinkedIn-profiel ook voldoende.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Maaike Wijngaards (teammanager) via 06 11 36 32 71 of met Mark Tomassen (P&O-adviseur) via 026 32 60 291.