Standplaats: Bemmel | Opleidingsniveau: HBO

Minimaal aantal uren per week: 36 | Maximaal aantal uren per week: 

Maandsalaris: 4.494 | Salaris niveau: 10

Dienstverband: Tijdelijk

 

Help jij ons om Lingewaard klaar te maken voor de toekomst? Team Informatievoorziening is misschien wel op zoek naar jou in de functie van:

Processpecialist

Voor 36 uur per week en tijdelijk voor 3 jaar

Het team Informatievoorziening

Team Informatievoorziening bestaat uit 4 vakgroepen, namelijk: Gegevensbeheer, ICT, GEO & DATA en Informatisering. Als processpecialist werk je vanuit de vakgroep Informatisering. Je komt in een hecht team te werken die met elkaar meedenkt en waar men klaarstaat voor elkaar. Iedere week is er een scrum met de vakgroep en de overleggen gebeuren ook wel is tijdens een wandeling of een gezellige lunch.1

Wat ga je doen?

  • Je verdiept je in het verschil tussen de bestaande en gewenste situatie op het gebied van diensten, bedrijfsprocessen en informatievoorziening en brengt dit in kaart;
  • Je stelt een projectgroep samen voor ieder nieuw of her in te richten proces. Je zorgt ervoor dat er een klantreis wordt gemaakt. Ook stel je een ontwerp van oplossingsalternatieven op met een haalbaarheidsanalyse aan de hand van de klantreis en de servicenormen. In samenwerking met de projectgroep stel je een detailontwerp met eisen op voor de voorkeursoplossing;
  • Je coördineert de implementatie van de processen;
  • Je werkt samen met medewerkers die betrokken zijn bij de (her)inrichting van het proces, applicatiebeheerders, kwaliteitsmedewerkers, domeinexperts en/of informatiemanagers. Soms heb je ook contact met externe partijen.

Waar beschik je als Processpecialist over?

Als Processpecialist ben je een echte verbinder met een proactieve en overtuigende houding. Daarbij ben je in staat om de behoefte vanuit de organisatie te vertalen in oplossingen. Je krijgt energie van inhoudelijke vernieuwingen en je weet als geen ander je netwerk in te zetten en uit te breiden. Je bent in staat out of the box te denken om zo te komen tot praktische en werkbare oplossingen. Je weet goed met druk om te gaan en raakt daarbij niet in de stress. Voor deze functie is het verder belangrijk dat je flexibel, zelfstandig en accuraat bent.

Daarnaast beschik je over

  • Minimaal een afgeronde opleiding op Hbo-niveau, bijvoorbeeld in de richting van: Bedrijfskunde, Bedrijfskundige Informatica, Business Information Technology of vergelijkbaar;
  • Kennis en ervaring in procesmodellering, het opstellen van business eisen, gap-analyses, functionele ontwerpen, data gedreven sturing en met agile en/of lean werken binnen een gemeentelijke organisatie;
  • De vaardigheid om gemakkelijk te schakelen tussen strategische advisering, tactische inrichting (ontwerp) en operationele uitvoering (implementatie). Dit willen we graag in jouw CV terug zien komen;
  • Aantoonbare ervaring in projectmanagement en je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie voor 36 uur voor de duur van maximaal 3 jaar in een informele gemeente met korte lijnen en fijne collega’s in een leuk en ervaren team. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en het vertrouwen;
  • Het salaris gebaseerd op functieschaal 10 (max. €4.494,- bruto per maand o.b.v. 36 uur) exclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Afhankelijk van ervaring wordt je ingeschaald in aanloopschaal 9;
  • Bovenop je salaris krijg je van ons een vrij te besteden budget van 17,05% op jaarbasis. Dit kun je bijvoorbeeld inzetten voor het vergoeden van reiskosten, het volgen van een studie of het kopen van extra verlof;
  • Na de Coronacrisis bieden wij met een vernieuwd gemeentekantoor met mooie flexibele werkplekken. Je hebt de mogelijkheid om jouw eigen werktijden en werklocatie te bepalen
  • De mogelijkheid tot het volgen van opleidingen, cursussen of seminars om jouw ontwikkeling te stimuleren. Ook kun je gratis deelnemen aan verschillende sportactiviteiten zoals een bootcamp, boksen of yoga.

Interesse?

Ben je na het lezen van deze vacature enthousiast geworden en wil je solliciteren voor de functie Processpecialist? Solliciteer dan voor 10 mei a.s. via www.werkeningelderland.nl. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Victoria Lamers, Informatiemanager, via het algemene nummer 026 32 60 111. Mocht je meer informatie willen over de procedure? Neem dan contact op met Mark Tomassen (P&O-adviseur) via het algemene nummer 026 32 60 111.

Past deze vacature niet helemaal bij jou of ben je op zoek naar iets anders? Kijk dan eens op deze pagina voor meer vacatures van de gemeente Lingewaard of volg ons via LinkedIn om op de hoogte te blijven van toekomstige vacatures.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Door te solliciteren op deze functie stem je ermee in dat wij persoonsgegevens op jouw (digitale) cv en motivatie verwerken. Ben jij uiteindelijk niet onze nieuwe Processpecialist? Dan verwijderen wij jouw gegevens binnen 4 weken.